The Future of Retail

An in-store solution

OPDRACHTGEVER:
AdidasMirabeau

DATUM:
25 september 2017 – 18 januari 2018

HAN Semester:
Interactions 4 Web:
Problem Based Design Process & Web Interactions

In-store experience

Het doel

Mijn aanpak

CONCEPT: ONE (too much information)

“In order to change lives through sport and lifestyle, our product will enhance soccer playing students emotional connection with Adidas by giving them knowledge about the soccer shoes they're interested in.

We will know if our product works when we see them interacting with the product and actually read the content.”

Uit het user insight studie is gebleken dat de gebruikers liever zelf informatie opzoeken dan het te horen van een verkoper. De gebruiker wilt zelf ontdekken wat voor hem/haar de beste voetbalschoen is in zijn/haar positie en speelstijl.

It’s all about

Final concept

Het resultaat

De gebruiker heeft de beschikking om uitgebreide informatie te vinden in de fysieke winkel omgeving. De combinatie van het kunnen aanraken van het product en het zelfstandig ontdekken van informatie over het product, leidt tot een verbeterde emotionele connectie tussen de gebruiker en het merk Adidas. De online- en offline omgeving zijn met elkaar versmolten in de fysieke winkel omgeving waardoor eerder mensen geneigd zijn om de fysieke winkels van Adidas te bezoeken.