In-store experience
Het doel
- Het versmelten van de online- en offline winkel omgevingen van Adidas. Door missende waarde van de klant toe te voegen aan de fysieke winkels, zullen meer mensen de fysieke winkel bezoeken in plaats van de webshop.
Mijn aanpak
- Door de klant een immersive ervaring te geven wordt de klant verder in de klantenreis geleid. Door te kijken naar de user needs kan bepaalt worden op welk vlak de klant een emotionele connectie mist met het merk Adidas.

“In order to change lives through sport and lifestyle, our product will enhance soccer playing students emotional connection with Adidas by giving them knowledge about the soccer shoes they're interested in.
We will know if our product works when we see them interacting with the product and actually read the content.”
Uit het user insight studie is gebleken dat de gebruikers liever zelf informatie opzoeken dan het te horen van een verkoper. De gebruiker wilt zelf ontdekken wat voor hem/haar de beste voetbalschoen is in zijn/haar positie en speelstijl.
It’s all about

Het resultaat
De gebruiker heeft de beschikking om uitgebreide informatie te vinden in de fysieke winkel omgeving. De combinatie van het kunnen aanraken van het product en het zelfstandig ontdekken van informatie over het product, leidt tot een verbeterde emotionele connectie tussen de gebruiker en het merk Adidas. De online- en offline omgeving zijn met elkaar versmolten in de fysieke winkel omgeving waardoor eerder mensen geneigd zijn om de fysieke winkels van Adidas te bezoeken.

